SMWI partnerem Microsoft w zakresie transformacji edukacji

Opublikowano: 24 01 2020

Firma Microsoft wybrała Stowarzyszenie "Miasta w Internecie" na polskiego partnera we wdrażaniu "Microsoft Education Transformation Framework", doceniając tym samym wieloletni wkład SMWI we wspieraniu szkół w zakresie nowoczesnej dydaktyki cyfrowej (LINK). Partnerstwo obejmuje ścisłe działanie w zakresie promowania i wdrażania transformacji cyfrowej poprzez współpracę z władzami samorządowymi, placówkami dydaktycznymi, dyrektorami szkół, nauczycielami, a także uczniami polskich szkół. Jesteśmy dumni, że jako jedyna organizacja w kraju zostaliśmy zaproszeni do współpracy i systemowego wspierania interesariuszy sektora oświaty w Polsce. 

"Microsoft Education Transformation Framework" to wydajna, elastyczna platforma do transformacji edukacji w oparciu o najnowsze badania i wiedzę setek naukowców, ekspertów oraz decydentów. Od określenia własnej wizji po wdrażanie nowych technologii, Microsoft pomoże dokonać cyfrowej transformacji w każdej szkole. 

Pierwsze działania startują w lutym. Zainteresowane szkoly zapraszamy do kontaktu: Artur Krawczyk, tel. 502 357 587, a.krawczyk@mwi.pl.

Zobacz także

EDUKACJA

Cyfrowe szkoły modelowe HUMINE

W Małopolsce powstaną 22 szkoły modelowe, które w latach 2021-2023 przejdą modernizacyjną transformację, bazującą na rozwiązaniach cyfrowych, stając się nowoczesnymi placówkami edukacyjnymi, odpowiadającymi na wyzwania XXI wieku. Każda ze szkół modelowych będzie system...

zobacz więcej

EDUKACJA

Kompetencje 4.0 – wizja nowej edukacji

Nakładem Agencji Rozwoju Przemysłu ukazało się właśnie dwuczęściowe studium „Kompetencje 4.0” autorstwa Krzysztofa Głomba – prezesa SMWI. Pierwsza jego część zawiera analizę cyfrowej transformacji rynku pracy i przemysłu w perspektywie roku 2030. Druga – poświęcona jest...

zobacz więcej

Aktualności

Zobacz wszystkie

Podstrony

Trwa wyszukiwanie...

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.